vineri, 19 aprilie, 2024

Informarea AJOFM Vaslui

Distribuie:

Publicat:

Având în vedere necesitatea respectării recomandărilor de conduită în prevenirea răspândirii coronavirusului (COVID 19), Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Vaslui informează cetăţenii judeţului Vaslui asupra unor măsuri întreprinse în acest sens:

1. În situaţia şomerilor indemnizaţi care trebuie să se prezinte la viza lunară în conformitate cu prevederile legale şi se află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, aceştia trebuie în prealabil să comunice agenţiei locale pentru ocuparea fortei de munca in raza căreia au domiciliul respectiv: ALOFM Vaslui – 0235.369.940, Punct de lucru Negresti-0235.457.369, ALOFM Birlad – 0371.073.988, ALOFM Husi – 0235.481720, situaţia în care se află, datele personale şi numărul carnetului de evidenţă şomer, urmând ca în 30 de zile, dacă nu se mai află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, să se prezinte la sediul agenţiei noastre cu documente justificative din care să reiasă motivul neprezentării la viză (certificat medical etc.);

2. În situaţia persoanelor care au nevoie de adeverinţe de vechime, sau alte documente eliberate de către AJOFM Vaslui şi se află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, aceştia vor transmite cererea de solicitare însoţită de o copie a cărţii de identitate pe adresa de email a agenţiei locale pentru ocuparea fortei de munca in raza căreia au domiciliul respectiv: ALOFM Vaslui – doina.rotaru@vsl.anofm.ro,  Punct de lucru Negresti-  daniela.pitaru@vsl.anofm.ro  ALOFM Birlad – elena.ibanescu2@vsl.anofm.ro , ALOFM Husi – maria.frentz@vsl.anofm.ro sau prin fax la numărul 0235/317.717(ALOFM Vaslui), 0235/457.369 (Punct de lucru Negresti), 0235/419.280 (ALOFM Birlad), 0235/481.720 (ALOFM Husi) , urmând ca adeverinţa să fie transmisă către persoana care a făcut solicitarea  prin email sau prin poştă, la adresa menţionată în cerere-cartea de identitate;

3. Persoanele care se află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină şi doresc să se înscrie în baza de date a AJOFM Vaslui ca persoană în căutarea unui loc de muncă, ca şomer indemnizat sau să se înscrie la un curs de calificare/recalificare, se vor prezenta la sediul agenţiei noastre atunci când nu se vor mai afla în situaţia de mai sus;

4. În situaţia persoanelor care beneficiază de exportul prestaţiei de şomaj din una din ţările UE, iar în momentul întoarcerii în ţară vor fi în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, pentru respectarea termenului de 7 zile în care trebuie să se înscrie în baza de date a AJOFM Vaslui ca persoană în căutare de loc de muncă, termen prevăzut de regulamentele europene privind securitatea socială a lucrătorilor migranţi, aceştia vor transmite documentele necesare înscrierii (carte de identitate, act de studii şi formularul U2) prin email la adresa: ajofm@vs.anofm.ro sau poştă la adresa agenţiei noastre: Vaslui, Str. Spiru Haret, nr.5, urmând ca atunci când nu se vor mai afla în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, să se prezinte personal la sediul AJOFM Vaslui cu documentele în original.

Notă: Rugăm persoanele care solicită sprijinul AJOFM Vaslui, inclusiv al agentiilor locale pentru ocuparea fortei de munca Vaslui, Birlad si Husi, să transmită aceste solicitări on-line, prin fax sau prin poştă (recomandat).

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img