News Flash:

Lupta pentru supravietuire in plina criza COVID-19! Renault si Nissan isi modifica parteneriatul pentru a reduce costurile

28 Mai 2020
150 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8406 RON (0.0000)
USD: 4.2942 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
media 152230918238340800

Renault, Nissan Motor şi Mitsubishi Motors au anunţat miercuri că fiecare va prelua prelua un rol de lider în domeniul producţiei în diferite regiuni, într-o amplă reorganizare a parteneriatului lor pentru a reduce costurile şi a supravieţui crizei provocate de pandemia de coronavirus, transmite Reuters, conform news.ro.

Cei trei producători auto au probleme provocate de pandemie chiar într-o perioadă în care încercau să îşi reformeze alianţa după arestarea  şi înlăturarea preşedintelui şi directorului lor general Carlos Ghosn, în 2018.

Astfel, Renault, Nissan şi Mitsubishi intenţionează să facă economii prin sistematizarea mai bună a producţiei, într-un aşa-numit sistem de urmare a liderului, o companie devenind lider pentru un anumit tip de vehicul, în timp ce ceilalţi îl urmează.

Companiile au anunţat într-un comunicat că intenţionează să producă aproape jumătate din vehiculele lor în cadrul acestui sistem, până în 2025, sperând că reducă investiţiile pe model cu până la 40%, pentru vehiculele incluse.

 

Nissan va deveni lider în Japonia, China şi America de Nord, Renault va reprezenta referinţa în Europa, Rusia, America de Sud şi Africa de Nord, în timp ce Mitsubishi va prelua conducerea în Asia de Sud-Est şi Oceania, au anunţat companiile.

Directorii acestora au spus că se vor concentra mai mult pe producţia eficientă a modelelor şi nu pe volum, aşteptările fiind ca gama de vehicule produse să scadă cu 20% până în 2025.

Preşedintele Renault, Jean-Dominique Senard, a declarat că strategia va genera economii de până la 20% în unele domenii, cum ar fi folosirea în comun a tehnologiei.

Mulţi producători auto se confruntau deja cu scăderea cererii pe pieţe emergente majore înainte de pandemia de coronavirus, ceea ce i-a determinat să caute soluţii pentru reducerea costurilor, inclusiv prin fuziuni.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1502 (s) | 35 queries | Mysql time :0.068891 (s)