News Flash:

MEGA-VESTE! Toti ce implicati in acest tip de afacere vor avea parte de castiguri uriase

29 Martie 2021
164 Vizualizari | 0 Comentarii
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.9266 RON (+0.0012)
USD: 4.0881 RON (-0.0154)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
bani 538x332

Închiderea magazinelor fizice din cauza lipsei de clienți, provocată de pandemia noului coronavirus SARS-CoV-2, a dus la o creștere rapidă a sectorului de e-commerce din România, care înregistrează creșteri din ce în ce mai mari.

 

Accelerat de pandemie, sectorul de e-commerce din România a fost estimat la 5,6 miliarde de euro în 2020, conform cifrelor oficiale GpeC şi ARMO (Asociaţia Română a Magazinelor Online), cu 30% mai mult decât în 2019. Potrivit Ralucăi Radu, country manager Answear.ro, sectorul de e-commerce va creşte cu cel puţin 30% şi in acest an.

Cum se văd schimbările din e-commerce, retail şi logistică produse anul trecut din perspectiva jucătorilor care activează în aceste sectoare? Cum ar trebui optimizate procesele logistice şi zona de experienţă oferită clientului, pentru ca interacţiunea dintre aceşti actori să se desfăşoare cât mai armonios?

Noriel: creşterea pe zona online a fost de peste 100% în 2020  

Anul 2020 a provocat compania Noriel să iasă oarecum din tipare. Cu afaceri preponderent offline – 83 de magazine în ţară – cea mai mare provocare a fost să mute business-ul din offline în online. Dacă piaţa online a crescut anul trecut cu 30%, creşterea pe zona online a fost de peste 100% pentru Noriel.

„2020 a fost un an de management de criză. Pandemia ne-a prins pregătiţi, pentru că aveam o infrastructură scalabilă, aveam stocuri suficiente şi procese logistice scalabile şi parteneriate cu firme de curierat care s-au descurcat extrem de bine să realizeze livrările. Ne doream o experienţă de omnichannel foarte bine pusă la punct. Clienţii au rămas alături de brand şi au început să cumpere din online. Jucăriile şi jocurile au fost modalităţi esenţiale de a petrece timp de calitate cu familia”, a declarat Cristina Popa, Board Member & E-commerce Director Noriel, în cadrul unui webinar e-commerce organizat de Postis, primul start-up LogTech din România.

Pandemia a accelerat planurile de business ale Noriel şi, în general, proiectele majore au fost puse în practică, unul dintre acestea fiind implementarea platformei Postis, pentru optimizarea proceselor de livrare.

Deschiderile de magazine au fost, însă, amânate.

Continuarea pe bugetul.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2021 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2937 (s) | 34 queries | Mysql time :0.047912 (s)