vineri, 19 aprilie, 2024

În urma anulărilor Blue Air, o platformă de rezervări bilete a rambursat 100% unii clienţi

Distribuie:

Publicat:

Clienţii care au achiziţionat servicii de protecţie precum "Trip Protect" şi "Fast Refund" au primit prioritar soluţii alternative de călătorie sau rambursarea în numerar a biletelor de avion, informează o platformă de rezervări bilete.

Conform sursei citate, clienţii fără aceste produse achiziţionate sunt în curs de soluţionare conform condiţiilor de rezervare.

În data de 6 septembrie 2022, compania aeriană Blue Air a anunţat suspendarea zborurilor până pe 12 septembrie, ulterior prelungind acest termen până în 9 octombrie 2022, inclusiv. Peste 7.000 de clienţi au suferit în urma anulărilor Blue Air. Echipa Vola.ro s-a mobilizat rapid, notificând clienţii afectaţi şi oferindu-le asistenţă pe email şi chat, potrivit Agerpres.

Asigurările de călătorie şi produsele similare au făcut diferenţa în situaţia zborurilor Blue Air

"În încercarea de a răspunde industriei volatile şi solicitărilor clienţilor care îşi doresc să fie acoperiţi de riscurile anulărilor şi modificărilor de zboruri, Vola.ro a lansat încă de la momentul pandemiei produse cu ajutorul cărora turiştii să poată diminua eventualele pierderi financiare. Astfel, în cazul în care compania aeriană anulează zborul, există serviciul Vola Fast Refund, prin care turiştilor li se rambursează costul biletului de avion în procent de 100% în maximum 24 de ore", se menţionează în comunicat.

Continuarea pe stiirepsurse.ro

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img