News Flash:

Perioadele de restrictii au schimbat lucrurile: Care este contributia online-ului la totalul pietei de retail

22 Aprilie 2021
162 Vizualizari | 0 Comentarii
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.9250 RON (+0.0008)
USD: 4.1340 RON (+0.0114)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
media 148719555140349800

 

Online-ul a ajuns în pandemie să contribuie cu 9% la totalul pieţei de retail din România, în urcare de la 7%, la o valoare estimată de Ziarul Financiar la 3,5 miliarde de euro.

Totuşi, aceasta rămâne cea mai mică pondere din regiune, în Cehia ea fiind aproape dublă, iar în restul pieţelor la peste 10%, potrivit companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Contribuţia online-ului se referă la totalul pieţei de retail, deci şi la cumpărăturile de alimente, dar şi la cele de electrocasnice, cărţi, materiale de construcţii, modă sau cosmetice.

Toată piaţa de retail din România este estimată de ZF la circa 40 mld. euro, ceea ce înseamnă că vânzările online au sărit de 3,5 mld. euro.

Studiul Euromonitor Global Consumer Trends 2021 afară că pandemia de COVID-19 a avut un impact profund asupra comportamentului de consum, forţând businessurile să îşi reajusteze strategiile.

Înainte de pandemie în Europa de Est consumatorii mergeau des la magazin şi ieşeau des în restaurante. Perioadele de restricții au schimbat lucrurile, astfel că vizitele la magazin s-au rărit, motiv pentru care online-ul a devenit un canal tot mai important de vânzare.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2021 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1505 (s) | 34 queries | Mysql time :0.026053 (s)