Spitalul Municipal de Urgenta “Elena Beldiman” Barlad organizeaza concurs pentru ocuparea functiilor specifice comitetului director al unitatii, la sediul unitatii astfel:
-Director medical:
Proba scrisa:12.03.2018, ora 9ºº. Sustinerea proiectului de specialitate: 15.03.2018, ora 12ºº iar interviul de selectie este programat pe 20 martie, ora 12ºº.
-Director financiar-contabil: Proba scrisa: 14.03.2018, ora 9ºº, susținerea proiectului de specialitate pe 19, interviul de selectie pe 22.
-Director de ingrijiri: Proba scrisa: 16.03.2018,susținerea proiectului de specialitate,interviul de selectie va fi pe 26.La concurs se pot inscrie candidatii care indeplinesc, cumulativ, criteriile generale si specifice.
Criterii generale:
a) au domiciliul stabil in Romania;
b) nu au fost condamnati penal sau in curs de urmarire penala;
c) sunt apti din punct de vedere medical (fizic si neuropsihic);
d) nu au varsta de pensionare, conform prevederilor legale in vigoare (Legea nr.263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
Criterii specifice:
a) pentru director medical:
sunt absolventi de invatamant universitar de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul medicina, specializarea medicina;
sunt confirmati ca medic specialist sau primar;
in spitalele publice, directorul medical trebuie sa fie cel putin medic specialist avand o vechime de minimum 5 ani in specialitatea respectiva;
b) pentru directorul financiar-contabil:
sunt absolventi de invatamant universitar de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta in profil economic;
au cel putin 10 ani vechime in specialitatea studiilor;
detin certificatul de atestare a cunostintelor dobandite in domeniul Sistemului european de conturi, precum si de cunoastere a reglementarilor europene in domeniu;
c) pentru directorul de ingrijiri:
sunt asistenti medicali generalisti principali;
au cel putin 5 ani vechime ca asistenti medicali generalisti principali;
sunt absolventi de invatamant universitar de lunga sau scurta durata, cu diploma de licenta/absolvire.
Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina urmatoarele documente:
a) cererea de inscriere;
b) copie de pe actul de identitate;
c) copie de pe diploma de licenta sau de absolvire, dupa caz;
d) copie de pe certificatul de medic specialist;
e) curriculum vitae;
f) adeverinta care atesta vechimea in gradul profesional sau in specialitatea studiilor, dupa caz;
g) cazierul judiciar;
h) declaratia pe propria raspundere ca nu a desfasurat activitati de politie politica, asa cum este definita prin lege;
i) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
j) proiectul de specialitate;
k) chitanta obtinuta in urma achitarii taxei de inscriere la concurs 300 lei.
Concursul cuprinde urmatoarele probe de evaluare:
a) test-grila/lucrare scrisa de verificare a cunostintelor din legislatia specifica postului;
b) sustinerea proiectului de specialitate pe o tema din domeniul de activitate al postului;
c) interviul de selectie.