vineri, 29 martie, 2024

POSTURI DE DIRECTOR SCOASE LA CONCURS. CINE LE VA OCUPA?

Distribuie:

Publicat:

Spitalul Municipal de Urgenta “Elena Beldiman” Barlad organizeaza concurs pentru ocuparea functiilor specifice comitetului director al unitatii, la sediul unitatii astfel:

-Director medical:

Proba scrisa:12.03.2018, ora 9ºº. Sustinerea proiectului de specialitate: 15.03.2018, ora 12ºº iar interviul de selectie este programat pe 20 martie, ora 12ºº.

 -Director financiar-contabil:                                                                                  Proba scrisa: 14.03.2018, ora 9ºº, susținerea  proiectului de specialitate pe 19, interviul de selectie pe 22.

 -Director de ingrijiri:                                                                                             Proba scrisa: 16.03.2018,susținerea  proiectului de specialitate,interviul de selectie va fi pe 26.La concurs se pot inscrie candidatii care indeplinesc, cumulativ, criteriile generale si specifice.

Criterii generale:

a) au domiciliul stabil in Romania;

b) nu au fost condamnati penal sau in curs de urmarire penala;

c) sunt apti din punct de vedere medical (fizic si neuropsihic);

d) nu au varsta de pensionare, conform prevederilor legale in vigoare (Legea nr.263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;

Criterii specifice:

a) pentru director medical:

sunt absolventi de invatamant universitar de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul medicina, specializarea medicina;

sunt confirmati ca medic specialist sau primar;

in spitalele publice, directorul medical trebuie sa fie cel putin medic specialist avand o vechime de minimum 5 ani in specialitatea respectiva;

b) pentru directorul financiar-contabil:

sunt absolventi de invatamant universitar de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta in profil economic;

au cel putin 10 ani vechime in specialitatea studiilor;

detin certificatul de atestare a cunostintelor dobandite in domeniul Sistemului european de conturi, precum si de cunoastere a reglementarilor europene in domeniu;

 

c) pentru directorul de ingrijiri:

sunt asistenti medicali generalisti principali;

au cel putin 5 ani vechime ca asistenti medicali generalisti principali;

sunt absolventi de invatamant universitar de lunga sau scurta durata, cu diploma de licenta/absolvire.

Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina urmatoarele documente:

a) cererea de inscriere;

b) copie de pe actul de identitate;

c) copie de pe diploma de licenta sau de absolvire, dupa caz;

d) copie de pe certificatul de medic specialist;

e) curriculum vitae;

f) adeverinta care atesta vechimea in gradul profesional sau in specialitatea studiilor, dupa caz;

g) cazierul judiciar;

h) declaratia pe propria raspundere ca nu a desfasurat activitati de politie politica, asa cum este definita prin lege;

i) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;

j) proiectul de specialitate;

k) chitanta obtinuta in urma achitarii taxei de inscriere la concurs 300 lei.

Concursul cuprinde urmatoarele probe de evaluare:

a) test-grila/lucrare scrisa de verificare a cunostintelor din legislatia specifica postului;

b) sustinerea proiectului de specialitate pe o tema din domeniul de activitate al postului;

c) interviul de selectie.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img