News Flash:

Probleme mari pentru clienții Raiffeisen Bank: ce se întamplă cu banii blocați și cum răspunde banca

15 Iulie 2020
888 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8357 RON (+0.0010)
USD: 4.1087 RON (+0.0054)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
raiffeisen bank probleme sistem 1170x658

Sunt probleme mari pentru clienții Raiffeisen Bank. Aceștia acuză că banii le sunt blocați, iar problemele persistă deja de câteva zile.

Mai mulți clienți ai Raiffeisen s-au revoltat pe Facebook, dar și la telefon, acuzând că banca le-a blocat banii și le-a dat planurile peste cap. Ei susțin că nu pot retrage sume de la bancomat și nici nu pot face plăți.

„Noua aplicație mobila e o tâmpenie. Nu poti vedea de unde intra sume transferate, nu poti obține extras de cont…„, scrie un utilizator, în timp ce altul se plânge de faptul că a făcut ” 5 tranzacții eșuate în ultima oră, sumele fiind retrase de pe card, bineînțeles! Cel puțin 30 de minute de când aștept să discut cu cineva în call center!”.

Ulterior, banca a revenit cu două mesaje pe pagina de Facebook în care recunoaște problemele, dar insistă că lucrurile se vor rezolva. Problemele încă persistă, însă, dacă te uiți la secțiunea de comentarii.

Cum răspunde Raiffeisen Bank

Raiffeisen a venit cu două mesaje, unul pe 13 iulie și altul pe 14, în care susține că mai pot apărea „întreruperi de scurtă durată, în urma unei actualizări complexe a sistemelor informatice. ”

Ne cerem scuze pentru neplăcerile create! De asemenea, confirmăm că toate sumele care au apărut ca blocate sau nu au fost vizibile în conturile voastre în urma unei plăți nefinalizate în cursul zilei de luni, 13 iulie, sunt în conturi. În situația în care apar tranzacții nefinalizate, dar sume reținute, timpul mediu de remediere este de circa o oră. Aceste remedieri au loc în mod automat, nu este necesară o acțiune din partea clienților (apel în call center sau în agenție) – scrie banca pe Facebook.

Din comentarii reiese, însă, că problemele nu-s rezolvate.

Aplicatiile nu functioneaza,Atm urile,dupa ce ca au ramas fff putine(la mine in oras din trei cate erau,a ramas doar unul si un Mfm care mai tot timpul este defect) iar in zile de pensii si salarii sunt niste cozi interminabile sau si mai rau…raman fara bani.Ce parere aveti???Cum procedam daca plata cu cardul nu se poate efectua dar nici cash de la atm nu putem retrage??? – scrie unul dintre clienți.

sursa: playtech.ro

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1057 (s) | 35 queries | Mysql time :0.022062 (s)