vineri, 26 aprilie, 2024

Profihairshop a deschis in Iulius Mall un magazin de produse profesionale de ingrijire a parului si corpului

Distribuie:

Publicat:

Profihairshop, cel mai dinamic retailer specializat in comercializarea de produse profesionale pentru ingrijirea parului si corpului, a deschis cel de-al doilea magazin din Iasi, in cadrul centrului comercial Iulius Mall, la etajul 1. Aceasta noua inaugurare duce investitiile totale ale companiei in Iasi la circa 120.000 de euro. 

Noul magazin Profihairshop, cu o suprafata de 60 mp, le aduce iesenilor gamele preferate de ingrijire profesionala a parului si corpului, precum si o echipa de consilieri, care le va oferi sfaturi personalizate in alegerea produselor potrivite diverselor tipuri si culori de par.  

Pentru a marca evenimentul de deschidere organizat vineri, 6 iulie 2018, retailerul va oferi primilor 20 de clienti vouchere cadou in valoare de 40 de lei/fiecare, ce pot fi utilizate la urmatoarea vizita. De asemenea, in perioada 6-8 iulie, cumparatorii care achizitioneaza produse in valoare de peste 100 de lei vor primi vouchere cadou de 20 de lei. 

„Produsele cosmetice profesionale de ingrijire a parului continua sa reprezinte cca. 5-7% din totalul pietei de ingrijire personala, comparativ cu peste 15% in alte tari europene, iar aceste procente ne ofera o imagine despre potentialul de dezvoltare al brandului Profihairshop. Cresterea afinitatii iesenilor pentru produsele noastre a condus la decizia de a fi prezenti in cele mai importante destinatii de shopping din Iasi”, a declarat Klaus Reisenauer, partener in cadrul Profihairshop.  

Topul celor mai cautate categorii de produse din portofoliul Profihairshop include produsele de ingrijire pentru par (sampoane, balsamuri, masti-tratament, uleiuri de par), cele de styling si vopsele, urmate de produse pentru unghii, cosmetica si accesorii de par. In momentul de fata, consumatorii sunt preponderent femei – in proportie de 85%, din segmentul de varsta 20 – 50 ani, insa procentul consumatorilor barbati este in crestere. 

„Una dintre tendintele pe care le-am inclus in strategia noastra de achizitii vine sa sustina o categorie din ce in ce mai mare de clienti ce sunt in cautare de produse vegane sau bio, obtinute pe baza de ingrediente naturale si uleiuri hidratante. Pe langa aceste game, continuam sa aducem in portofoliul nostru noutatile lansate de brandurile internationale preferate de romani si sa testam noi branduri pe care le reprezentam in exclusivitate”, a adaugat Cristina Fleaca, partener in cadrul Profihairshop. 

Oferta Profihairshop include peste 50 de game de produse profesionale de ingrijire a parului si corpului pentru femei si barbati. Pe langa branduri cunoscute consumatorilor, precum L’Oreal, Wella System Professional, Nioxin, Joico, Londa, Morrocanoil, Tigi, Profihairshop propune si cateva branduri exclusive, din categoria premium, precum Alama, Cameo, JOC, Lakme, Oro del Marocco Oro di Luce, Oro Therapy, pentru ingrijirea parului, sau brandul Aphrodite, pentru ingrijirea corpului. Oferta Profihairshop cuprinde si produse de machiaj, accesorii pentru par, aparate electrice profesionale pentru coafat si produse de cosmetica si unghii. 

Profihairshop a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de peste 29 milioane lei si are in prezent peste 150 de angajati la nivel national. 

Despre Profihairshop 

Lansat in 2009, Profihairshop este in prezent cel mai dinamic retailer din Romania specializat in comercializarea de produse profesionale de ingrijire a parului. Cu o retea de 27 de magazine in cele mai importante orase din tara, Profihairshop s-a impus in retailul romanesc prin conceptul sau unic de vanzare de produse profesionale si oferire de consultanta personalizata clientilor. Oferta Profihairshop include peste 2.000 de produse comercializate de 50 branduri: de la produse pentru ingrijirea parului, styling, cosmetica, produse pentru manichiura – pedichiura, pana la accesorii pentru par si aparate electrice profesionale pentru coafat. 

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img