News Flash:

Românii s-au refugiat în ciocolată, în pandemie: 22 de tone s-au vândut doar în Bucureşti

15 Septembrie 2021
81 Vizualizari | 0 Comentarii
media 153207576017230900

Vânzările de ciocolată premium, atât pentru consum propriu, cât și pentru cadouri, au crescut, la nivel național, cu 23% în plin an pandemic. O corporație a plasat o comandă de 155.000 de euro, arată un comunicat al unei mari rețele europene care operează și în România.

Potrivit principalului importator al brandului belgian pe piața locală, consumul de praline a fost impulsionat atât de apetitul mai ridicat al consumatorilor pentru produse de calitate, dar și de o schimbare de comportament la nivel de achiziție: deplasările s-au redus însă clienții au cumpărat mai mult, iar online-ul a prins avânt.

Potrivit datelor operatorului care a vândut peste 43 de tone de praline belgiene în 2020, din care mai bine de jumătate în București, s-a văzut o evoluție importantă inclusiv la nivelul coșului mediu, atât la nivel național, cât și în Capitală.

Astfel, dacă în 2019, românii cheltuiau în medie 60 lei pe ciocolată, iar bucureștenii, 130 de lei, în 2020 valoarea medie a cumpărăturilor a urcat până la 75 lei la nivel de țară, respectiv 145 de lei în București.

În ceea ce privește profilul clientului de ciocolată belgiană, peste 65% sunt doamne și domnișoare cu vârste între 30 și 55 ani, care înțeleg și apreciază un produs de calitate, cu ingrediente atent selecționate și amestecuri de origine.

Când vine vorba însă de cea mai mare comandă înregistrată în plin an pandemic, aceasta s-a ridicat la 155.000 euro și a fost plasată de o corporație.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2021 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1280 (s) | 23 queries | Mysql time :0.034806 (s)