News Flash:

Sfaturile OMS pentru a ramane activ in perioada de izolare

6 Aprilie 2020
243 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8393 RON (0.0000)
USD: 4.2695 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
4152 4

Sfaturile OMS pentru a rămâne activ. Dansați, jucați-vă cu copiii, faceți treburi gospodărești… Într-un ghid oficial, OMS Europa oferă sfaturi pentru a rămâne activ și a vă reduce stilul de viață sedentar în timpul izolarii acasă.

A sta prea mult timp este periculos pentru sănătatea ta. Fără îndoială în acest sens: efectele nocive ale unui stil de viață sedentar asupra sănătății sunt documentate pe scară largă. Dacă în perioadele normale este relativ ușor să remediați acest lucru (mergeți cel puțin 30 de minute pe zi, coborâți mai devreme la o stație de autobuz sau metrou…), în timp ce in izolare trebuie să vă adaptați. Dar da, și, din fericire, este posibil să rămâi activ, fiind limitat. Dovada sunt sfaturile puse online de biroul european al Organizației Mondiale a Sănătății (OMS). Ești gata?

Programează pauze active pe parcursul zilei. Pe lângă sportul în sine, dansul, curățenia și chiar grădinăritul (pentru cei care au ocazia) sunt considerate activități pentru a rămâne activ.

Ridică-te cât mai mult! Profitați de toate oportunitățile disponibile pentru a nu rămâne așezat: de exemplu, efectuați un apel telefonic în timp ce vă plimbați prin cameră. „În mod ideal, urmărește să te ridici la fiecare 30 de minute”, recomandă OMS.

Sfaturile OMS pentru a rămâne activ

Alegeti exerciții online. Mulți antrenori și săli de sport oferă sesiuni online, cel mai adesea gratuite. Pilates, zumba, stretching, cardio, există ceva pentru toată lumea! Dacă nu ai făcut niciodată acest tip de exerciții, totuși, fii atent și conștient de limitele tale.

Fii creativ! Chiar și fără biciclete sau banda de alergare, este posibil să faci exerciții fizice cu accesorii de zi cu zi.

Stai pe un scaun. Îndoaie-ți brațele coborând șoldurile pe podea, apoi îndreaptă-ți brațele. Faceți acest exercițiu de 10 până la 15 ori (sau mai mult), odihniți-vă timp de 30 până la 60 de secunde și repetați de până la 5 ori. Acest exercițiu întărește tricepsul.

De asemenea, puteți adopta acest exercițiu de întindere a umerilor prin înlocuirea ganterelor, dacă nu le aveți, incercati cu pachete de paste sau zahăr.

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2020 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1113 (s) | 35 queries | Mysql time :0.031089 (s)