joi, 18 aprilie, 2024

Studiu Kaspersky: 95% dintre marile companii recunosc ca inovatiile lor tehnologice esueaza inainte de lansare

Distribuie:

Publicat:

 

Aproape toate marile companii recunosc că inovațiile lor tehnologice eșuează înainte de lansare, se arată într-un studiu realizat de Kaspersky. Mia mult de o treime din inovații nici măcar nu trec de etapa de dezvoltare, anunță MEDIAFAX.

Conform unei noi cercetări realizate de Kaspersky, 95% dintre șefii departamentelor de inovare din cadrul companiilor, la nivel global, recunosc faptul că proiectele lor eșuează adesea înainte de a fi lansate.

Mai mult, 36% dintre aceste inovații nici măcar nu trec de etapa de dezvoltare.

De asemenea, lipsa de cooperare cu departamentele de securitate IT crește probabilitatea ca un proiect să nu fie lansat niciodată.

„Eșecul produselor deja lansate este doar vârful aisbergului. Potrivit unui studiu Kaspersky, în cadrul căruia au fost chestionați 304 factori de decizie cu experiență în inovație, etapa de dezvoltare este considerată a fi cea mai dificilă pe tot parcursul . Acest lucru este confirmat de o treime dintre respondenți (36%), pe baza experienței lor~, arat[ studiul.

Pentru majoritatea companiilor, principalul motiv al inovațiilor fără succes este reprezentat de lipsa unui plan și a unei structuri clare, o cincime dintre respondenți (19%) fiind de acord cu acest lucru. Asta înseamnă că abilitatea de a executa este la fel de importantă ca prezentarea unei idei remarcabile, pentru a transforma o perspectivă valoroasă într-o soluție concretă și profitabilă.

Odată stabilit planul ce trebuie urmat, este necesar, de asemenea, ca acesta să fie revizuit periodic pentru a ține pasul cu activitatea concurenților, tendințele pieței și cu fluctuațiile industriei.

„Securitatea cibernetică nu a fost menționată printre principalele motive pentru care eșuează proiectele. Cu toate acestea, există ideea împărtășită de 74% dintre respondenți că, prin excluderea unui Chief Information Security Officer (CISO) încă de la începutul procesului, companiile cresc probabilitatea ca produsul lor inovator să nu aibă succes. Acest lucru ar putea fi cauzat de incapacitatea de a adapta proiectele la reguli stricte de securitate cibernetică, mai mult de jumătate dintre respondenți (54%) considerând că politica de securitate IT din compania lor împiedică succesul inovației”, mai arată studiul.

„Pentru ca o companie să inoveze ar trebui să-și asume anumite riscuri și să fie pregătită să treacă și prin unele eșecuri, deoarece acestea sunt inevitabile atunci când îți dorești ceva cu adevărat nou”, spune Alexander Moiseev, Chief Business Officer la Kaspersky.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img