joi, 18 aprilie, 2024

Veniturile realizate de OTE în Romania au scăzut cu 1,7% în primul trimestru, pană la 226,5 milioane euro

Distribuie:

Publicat:

Hellenic Telecommunications Organisation (OTE), cel mai mare operator de telecomunicaţii din Grecia, a informat miercuri că veniturile totale realizate în România au scăzut cu 1,7% în primul trimestru, până la 226,5 milioane euro, informează un comunicat de presă.

De asemenea, profitul operaţional ajustat realizat de OTE în România a scăzut cu 10,8% până la 33,1 milioane euro în primul trimestru, ceea ce reflectă în special declinul înregistrat de serviciile fixe. Datele comunicate de OTE arată că veniturile realizate din operaţiunile de telefonie fixă au scăzut cu 19% în timp ce veniturile din Internet broadband şi TV au crescut cu 9% respectiv 5%.

În schimb, veniturile din serviciile de telefonie mobilă au crescut cu 7,8%, până la 83,4 milioane euro, în mare parte ca urmare a creşterii veniturilor postpaid. La finele primului trimestru, baza de clienţi a Telekom Romania Mobile a ajuns la 4,7 milioane, în scădere cu 6,8% comparativ cu perioada similară a anului trecut ca urmare a eliminării clienţilor inactivi. Din numărul total de clienţi, 35% erau de tip postapid.

Pe ansamblu, grupul OTE a realizat în primul trimestru venituri de 921,3 milioane euro, în scădere cu 0,8% comparativ cu perioada similară a anului trecut, în timp ce profitul operaţional ajustat a crescut cu 3,6% până la 315,1 milioane euro, graţie performanţelor robuste din Grecia.

"Am început 2018 cu performanţe solide. Iniţiativele noastre de digitalizare duc la îmbunătăţirea experienţei clienţilor şi duc la economii de costuri. Aceşti factori sprijină performanţele noastre. În România, noile noastre oferte mobile lansate la finele anului sprijină strategia noastră", a declarat directorul general de la OTE, Michael Tsamaz.

Deutsche Telekom controlează 40% din acţiunile Hellenic Telecommunications Organization (OTE), care, la rândul său, deţine 54,01% din Telekom România. La jumătatea lunii august 2014, Romtelecom şi Cosmote România au anunţat că vor fi reprezentate comercial prin intermediul brandului Telekom România, iar produsele şi serviciile vor fi oferite sub brandul ''T''. AGERPRES

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img