vineri, 29 martie, 2024

Viitorul ne pregătește sesiunile de shopping direct de pe televizorul din sufragerie

Distribuie:

Publicat:

Prima comandă online a unui produs a avut loc în 1994, în Statele Unite. Produsul comandat? În mod satisfăcător: o pizza. De atunci, comerțul online a crescut uluitor, devenind în unele țări modalitatea principală prin care oamenii fac cumpărături. La noi, comerțul online este în continuare în umbra celui offline, însă asta nu a oprit apariția inovațiilor. De la calculator, apoi la mobil, comerțul online se îndreaptă cu pași siguri către televizoare.

YouTube

De la simple bannere în dreapta clipului video, reclamele pe YouTube au început să urmeze structura clasică a celor pe care le vedem la televizor. În formate de 10, 15 și 30 de secunde, reclamele pe care le vedem pe YouTube au avantajul de a permite celui care vizionează să intre direct pe pagina produsului sau a serviciului. La rândul său, comerciantul are avantajul de a vedea exact câte persoane îi văd reclama și câte sunt interesate de produsul sau serviciul pe care îl comercializează.

În momentul de față, audiențele TV sunt măsurate într-un mod aproximativ, iar comercianții sau brand-urile nu au instrumente exacte de măsurat a conversiilor. YouTube poate ajuta în acest sens, însă doar dacă două condiții vor fi îndeplinite.

Prima dintre ele este dotarea televizorului cu browsere capabile. În momentul de față, televizoarele ce rulează altceva decât Android TV dispun de browsere cu mult mai puțin capabile față de ceea ce folosim pe un laptop și chiar pe un telefon mobil. Dotarea acestora cu versiuni mai performante, cu soluții de stocare a parolelor și a datelor de card, pot încuraja achiziția de produse prin intermediul televizorului.

A doua: dezvoltarea unui API care să recunoască intervalul publicitar și produsul care este promovat. Prin recunoașterea produselor, televizorul poate emite un mesaj pe ecran, care să încurajeze privitorul să viziteze site-ul produsului sau serviciului promovat.

Bineînțeles că YouTube o poate lua înaintea acestor măsuri prin simpla implementare a unui browser capabil în propria aplicație.

Internet Banking de generație actuală

Odată cu transformarea tuturor gadget-urilor în dispozitive inteligente, cu conexiune la internet, teama de a pierde informații de mare preț, precum datele bancare, este din ce în ce mai mare.

Chiar dacă majoritatea băncilor reacționează cu greu la schimbările informatice, există companii care rezolvă deja problemele care nici măcar nu au apărut.

De exemplu, Revolut este una dintre companiile de smart banking care au apărut recent pe piață. Printre opțiunile de schimb valutar avantajos, Revolut oferă opțiunea de a crea carduri virtuale care expiră după o singură utilizare.

Mecanismul este simplu: creezi cardul, acesta se folosește de suma pe care o ai deja în contul Revolut, plătești o tranzacție, apoi cardul devine inutilizabil. Acest mecanism poate reduce la minim tentativele de fraudă informatică.

Internet de mare viteză

Nu în ultimul rând, fiecare casă are nevoie de internet de mare viteză pentru a susține această tehnologie. Intervenția statului poate fi utilă în acest sens, mai ales că o conexiune la internet a fost declarată drept universal în câteva țări.

100Mb/s ar fi mai mult decât suficienți pentru o experiență multimedia și de shopping pe o gamă variată de televizoare.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img