News Flash:

Vitaminele benefice pentru ficatul gras: Reduc grasimile din ficat si imbunatatesc colesterolul

4 Februarie 2021
286 Vizualizari | 0 Comentarii
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.9262 RON (-0.0004)
USD: 4.0800 RON (-0.0081)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
vitamina e 1

Stilul de viață și schimbarea alimentație sunt, în prezent, cele mai eficiente opțiuni de tratament pentru boala ficatului gras non-alcoolic.

Boala ficatului gras sau steatoza hepatică este o afecțiune care determină acumularea de grăsimi în ficat în timp. Există două tipuri de steatoză hepatică: alcoolică și non-alcoolică. Boala ficatului gras alcoolică este cauzată de consumul de alcool. Boala ficatului gras non- alcoolic nu este legată de consumul de alcool.

Pierderea în greutate, mișcarea, reducerea consumului zahărului, adoptarea unei diete mai sănătoase (așa cum este dieta mediteraneană) și consumul de cafea sunt câteva dintre modalitățile care pot ajuta la îmbunătățirea simptomelor asociate steatozei hepatice.

Pe lângă aceste schimbări importante, puteți apela și la suplimente de vitamine și la remediile naturiste. Nu însă înainte de a cere sfatul medicului.

Vitamina E

Vitamina E este un antioxidant care poate reduce inflamația cauzată de boala ficatului gras non-alcoolic. Potrivit unei analize a mai multor studii, din 2018, este nevoie de mai multe cercetări pentru a înțelege cine poate beneficia de acest tratament și cum.

În ghidul din 2017, Asociația Americană pentru Studiul Bolilor Hepatice recomandă o doză zilnică de 800 de unități internaționale de vitamina E pe zi pentru persoanele cu boala ficatului gras non-alcoolic care nu au diabet și care sunt diagnosticați cu o formă avansată de boală, potrivit doctorulzilei.ro.

Există riscuri asociate acestui tratament. Discutați cu medicul dumneavoastră pentru a afla dacă vitamina E este potrivită pentru dvs. și dacă ar putea ajuta în tratarea steatozei hepatice.

Suplimente cu omega-3

Unele tipuri de grăsimi pot fi benefice pentru sănătatea dumneavoastră. Acizii grași omega-3 sunt grăsimi polinesaturate care se găsesc în alimente precum peștele gras și unele nuci și semințe. Se știe că au beneficii pentru sănătatea inimii și sunt recomandate persoanelor cu boala ficatului gras.

O analiză a a mai multor studii, din 2016 sugerează că administrarea unui supliment omega-3 poate reduce grăsimile din ficat și poate îmbunătăți nivelul colesterolului.

În revizuire, dozele zilnice de omega-3 au variat de la 830 la 9.000 de miligrame. Discutați cu medicul dumneavoastră despre cât trebuie să luați.

CONTINUAREA PE EXQUILS.RO

Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2021 - BZV.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2659 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014856 (s)